Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

μοναξια? ισως.

εγώ φταίω:/
εγώ και ο σκατοχαρακτηρας μου.
διώχνω τους πάντες από δίπλα μου. χωρίς να το καταλάβω.
και μετά νομίζω είμαι θύμα τους όχι δεν είμαι θύμα δικό τους,
είμαι θύμα του εαυτού μου. ναι αυτό καταλαβαίνω.
μέσα σε 1 χρόνο ήδη έχω χάσει 4 άτομα που Υπεραγαπούσα.
μονο&μονο με τις μλκιες μου, με τον σκατοχαρακτηρα μου.
όλους τους έδιωξα:/ και θα μείνω μόνη μου,
ο μεγαλύτερος μου φόβος γίνεται πραγματικότητα.
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ.
κανείς πια δεν ενδιαφέρεται για μένα, λογικό, έτσι πως φέρομαι.
μπαίνω μσν,και κνς δεν μου μιλάει, κανείς δεν μου λέει να βγούμε.
και έτσι κατάλαβα πως απλά πάλιωσα.
ΑΛΛΑ ΤΟ ΞΕΡΩ έβαλα πάνω από όλους κάποιον άλλον.
που αν και μου στάθηκε, σε λίγο καιρό θα φύγει και αυτός.
όχι επειδή το θέλει, αλλά επειδή κάποτε όλα τελειώνουνε.
και έτσι αυτομάτως θα τελειώσω και εγώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου